onsdag 22 februari 2012

I like how it feels!

Såå skönt att lägga sig i sängen :D finns inget som är så skönt som de efter en lång dag i stallet! Hade hopplektioner mellan 10 & 1, en timmes lunch därefter red jag min älskade ponny! :) Ååh jag säger då det, borta bra MEN hemma bäst! Precis så känner jag när jag sitter på Ellen! Där hör jag hemma :) Efter ridturen tog vi in lite hästar samt gav mat :) efter de skulle jag klippa en häst, men klippmaskinen vaknade inte alls på sin bästa sida ;) så tog mig väääldigt lång tid! Medans ens batteriet laddade åkte jag in till apoteket o beställde lite ny medicin! Sen tillbaka o fick klipps klart hästen :) därefter red jag PP lite grann som jag ska göra varje onsdag nu :) sedan lite mat o som sagt äntligen i sängen! O nu hade jag tänkt sova :)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar