lördag 18 februari 2012

Dags att starta en ny blogg här då! :) min förra på blogg.se fungerade inte riktigt som jag ville! Så hoppas på bättre försök på denna :)

Jaa en vanlig presentation kanske?
Thessan Pettersson heter jag, jag är 20 år. Jobbar till vardags i ett ridskolestall i Johannishus där jag även bor! Har cirka 35 hästar varav 20 är 'våra' ridskolehästar som ska tas hand om varje dag.

Denna blogg kommer handla mycket om min vardag i stallet samt 'min' lilla häst Pondus (återkommer om hästarna en annan dag) samt om träningar, tävlingar! Även lite om Rally & även hockey som är en del av mitt liv :)

Vi får se hur mycket jag orkar att uppdatera ;) men jag tackar iaf Janni, Hanna & Lisa för en fin blogg ( & givetvis så la dom beslag på första inlägget här på bloggen!) ;)

Hoppas ni gillar denna blogg bättre med mer uppdatering!
Kram Thessan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar