söndag 11 mars 2012

Helgen!

Jaha, då vart denna super helgen avklarad! :) hela började igår med att Pondus står still i transporten, går ut o är hur lugn som helst! Sen får han lite fnatt här och var o blir plötsligt hingst! Men men, in på framridningen och allt känns under kontroll ett o annat bocksprång vilket gör att alla egentligen håller sig helt undan? ;) vet inte varför. Framhoppning utan problem! In på banan, visar några hinder som han absolut inte ens går i närheten av, får start signal och börjar rida. Första hindret tog vi oss över = målet avklarat ;) fortsätter hoppar dom läskigaste hindren dom hade och han bryr sig inte ens? Sen river vi 6an men vad gör det? Ett riv i 100cm debuten? Helt outstanding!!! Kanske inte den finaste ritten för här var ingen rytm eller ngt alls. Bara en ryttare som försöker sitta kvar på sin 175cm höga häst. Men jag överlevde? :D så då vart jag riktigt lycklig :)

Efter tävlingen var det dags för KHK att spela sin sista match som jag var helt inställd på. Men vad gör då dom? - jo dom går och vinner matchen :D:D ännu lyckligare!

Efter hockeyn var det dags för 20års fest :) roligt att träffa gamla klasskompisar & annat roligt folk. Kom hem tidigt somnade vid 2 upp igen idag vid 7 för att åka på tävling med våra ponnyryttare. & såå fint allihopa red :D satt o kollade lite på dom andra lagen o vissa kan man inte ens nämna, att stressa på sin ponny som redan springer för livet är inget jag gillar. Men vårt ena lag slutade på en 6te plats o det andra på en 9onde plats. Inte illa faktiskt vi är nöjda o glada :D kommer bli roligt framöver att träffa våra underbara ponnyryttare :) dagens plus måste jag faktiskt ge till min älskvärda kusin! Som hon red idag, galet bra :) men alla red galet bra idag så hela dagen har vart suverän!

Och nu har jag äntligen fått lägga mig i min underbara säng <3 så därmed säger jag godnatt!

(ett tack till dig som även läste denna uppsats ;)

Slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar