lördag 3 mars 2012

Galen tjej91....

Åh! Jag som hade massor med planer inför morgondagen, skulle rida och följa med Louise till olofströms pay&jump, Hanna o jag skulle fortsätta på dansen! & nu då? Jo då skulle ju givetvis KHK gå och förlora idag! Men jag har inget att säga om matchen mer än att Östersund helt enkelt var bättre än oss och att vi inte sätter våra chanser. Bajs liksom! Men men, hinner iaf ut en runda med lilleman (P) ;) & för första gången på lääänge har jag faktiskt sovmorgon på en helgdag! Hur undebart är inte det? :D

Måste ju passa på att berätta fördelen med att bo i detta hus precis vid stallet, det finns ingen som undgå min röntgen syn ner till de ena ridskolestallet! Idag fick jag springa ner runt 8 tiden för att då stod Alf lös och käkade på hösilaget ;) passade samtidigt på att natta hästarna när jag ändå var nere :) sen hjälpte jag även Janni o ge dom andra djuren :) och gav P en puss, vilket han inte gillade! Men han fick ta att ändå ;)

Nej men dags att sova nu :D ser framemot i morgon, kan vara sista matchen för säsongen, men kan också vara en seger till play off 3!

På återseende, puss T!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar